poniedziałek, 7 marca 2016

Miku Hatsune - Once Upon a Me

Tekst, muzyka, aranż: DECO*27
Proszę, spędź ze mną chociaż trochę czasu
I proszę, posłuchaj tej trochę ponurej piosenki
Moje wczorajsze odbicie w lustrze naprawdę przypomina dzisiejszą mnie

To było smutne to było denerwujące i było bolesne
Ale nikt nie chciał mnie słuchać
Więc moje kolana były jedynym przyjacielem

Moje łzy płynące, krople po kroplach dotarły do kogoś, gdzieś
"Powiedz, czy wiesz, że Twoje serce jest widoczne tylko dla ludzi innych niż Ty?"

Właśnie teraz, gdy zmierzam w stronę jutra
Słyszę znajome głosy
Mówiące "Do zobaczenia jutro," machające obiema dłońmi
I mówiące "Daj z siebie wszystko" do moich pleców
Kiedy zaczynam biec na asfaltowej powierzchni
Czuję moje ciepłe łzy wsiąkające w skórę
Więc pa-pa "ja dzisiaj z kiedyś"

Proszę, spędź ze mną czas jeszcze raz
Teraz, kiedy stałam się trochę bardziej pozytywna
Czy moje serce wygląda, jakby migotało?

Czy było to smutne?  Czy było to denerwujące?  Było bolesne, to pewne
Ale proszę, nie mów tego, nikt nie chce Cię słuchać
Mój przyjacielu

Twoje łzy płynące, krople po kroplach, dziś do mnie dotarły
"Dalej, jest dobrze! Patrzę na Twoje serce"

Właśnie teraz, gdy zmierzasz w stronę jutra
Krzyknęłam znajomym głosem
Mówiąc "Do zobaczenia jutro," machając obiema dłońmi
I mówiąc "Daj z siebie wszystko" do Twoich pleców
Wysyłając z tym moje migoczące serce
Które zaczęło biec
Więc pa-pa  "ja dzisiaj z kiedyś"

Proszę, spędź ze mną jeszcze trochę czasu
Tym razem, to moja kolej na bycie pomocną
Wszystkim ludziom, którzy mnie wspierali
Kiedy chciałam płakać tylko trochę

To było smutne  to było denerwujące  i to było bolesne
Ale Ty zawsze na mnie patrzyłeś i mnie słuchałeś
Więc tym razem moja kolej

Gdy się szamoczesz, nie mogąc pływać w morzu z Twoich łez, płynących kropla po kropli
Mogę wyśpiewać dla Ciebie magiczne zaklęcie "Wszystko dobrze," a to będzie boja dla Twojego serca

Właśnie teraz, zmierzam w stronę jutra z Tobą
Dłoń w dłoń, w kierunku jutra
Gdy słucham wielu głosów
Które trzymałam blisko moich pleców
Zaczynamy płakać w tym samym czasie
Pokazując sobie nawzajem nasze ciepłe uśmiechy
Więc pa-pa  "ja dzisiaj z kiedyś"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz