czwartek, 3 marca 2016

Miku Hatsune - Torinoko City

Muzyka, słowa: 40mP
W miejscu, w którym zero i jeden się przecinają
Jest komunikacja pełna niezrozumienia
Jak masz na imię?
Odpowiedz w nie więcej niż dziesięciu znakach

W miejscu, w którym przeszłość i przyszłość się przecinają
To tu straciłam swoją drogę
Dlaczego żyjesz?
Odpowiedz w nie więcej niż stu znakach

Noc zmienia się w świt wcześniej, niż kiedyś
Nie może nawet znaleźć swojego balansu

Zostałam pozostawiona samotnie, gdzieś
W cichym świecie; zmyślonym świecie
Jeśli to tylko wyrzucanie zgniłego owocu
Nie potrzebuję nikogo, bo mogę zrobić to sama

W miejscu, w którym południe i noc się przecinają
Jest ktoś, kogo chciałam zobaczyć, ale nie mogę
Jak mam na imię?
Odpowiedz mi w nie więcej niż dziesięciu znakach

W miejscu, w którym prawda i kłamstwa się przecinają
Jest ciężkie uczucie, które może zatrzymać mój oddech
Dlaczego żyję?
Odpowiedz mi w nie więcej niż stu znakach

W powtarzanym lubieniu, nienawidzeniu, lubieniu i nienawidzeniu
To zmęczone serce, nie potrzebuję go dłużej

Czas zawsze będzie mijał sam z siebie
Pozwalając światowi kruszyć się w każdej sekundzie
Odpowiedź ukryta w tej zniekształconej scenerii
Nie potrzebuję jej; kłamstwa mi wystarczą

Zostałam pozostawiona samotnie, gdzieś
W wyblakłym świecie; świecie z marzeń
Nawet tylko wyrzucanie zgniłego owocu
Nie mogę zrobić tego sama; potrzebuję Cię przy mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz