niedziela, 6 września 2015

Miku Hatsune - Cat Ear Switch

Tekst, muzyka i aranż: daniwell




Ty i ja razem, oddech↑ oddech↑

Jeśli wygrawerujemy ten gorący beat

Załóżmy urocze kocie uszy

I tarzajmy się dookoła razem


Gorąco, parzy, uhh→ uhh→

Wygrzewamy się w wietrze z wiatraka

Nasze lody się topią, kap kap

Uhh, jestem trochę smutna


Senno-ocy, zasypiamy

W to wakacyjne popołudnie

W naszych piżamach, lenimy się

Ze słodkim, gorącym zapachem


Nie potrzebujemy żelaza czy minerałów

Potrzebujemy kofeiny, aby się obudzić, jak zawsze

Gdy wymieniamy "dzień dobry" kocie uszy są na naszych głowach

Wciąż jesteśmy śpiący


Ty i ja razem, miau miau

Kocie uszy są fizyką kwantową

TOTEKACHITETOKACHIKATETACHI

"Uspokójmy się i wypijmy trochę kawy z mlekiem"


W pośpiechu z małą ilością pamięci

Moja głowa jest przepełniona

Na jedenastopunktowej skali

Tajemnice wszechświata przyspieszają


Iluzja jest prawdziwa, czy może to sen?

Słońce przyzywa nas do gorącego wykończenia

Z uśmiechem jak u dziecka

Spoglądasz na słonecznik


Kocie uszy pasują do Twojego profilu

Ah, dostajemy zawrotów głowy

Nawet jeśli to nienaukowe

Tego wieczoru mogłabym uwierzyć we wszystko


Ty i ja razem, stajemy się odurzeni

Jeśli złączymy nasze dłonie bez zwłoki

Wtedy nasza synergia

Może poruszyć świat


W pomarańczowym rozstępie między chmurami

Są promienie światła jak paski

Nad naszymi głowami one migoczą migoczą

Pierwsza gwiazda i druga gwiazda


Gdy kurtyna opadła w tę noc w połowie lata

Ty i ja razem znaleźliśmy

Tajemniczy żółty guzik

Nacisnęliśmy, aby go przetestować

Ale on najpewniej nie

spowoduje zniszczenia świata, czy czegoś takiego

Więc nie martwcie się, słodkie sny!


Ty i ja razem, oddech↑ oddech↑

Jeśli wygrawerujemy ten gorący beat

Załóżmy urocze kocie uszy

I tarzajmy się dookoła razem


Gorąco, parzy, uhh→ uhh→

Wygrzewamy się w wietrze z wiatraka

Nasze lody się topią, kap kap

Uhh, jestem trochę smutna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz