wtorek, 1 września 2015

Miku Hatsune - Dear Cocoa Girls

Tekst: Hata Aki

Muzyka i aranż: Kosaki Satoru


Yahhoo, poty błyszczą

Yahhoo, na boku twojej twarzy

Szybko mnie zabierz, do gorętszej altanki

Mam już ze sobą mój strój kąpielowy


Szczęście, mimo, że to nagłe

Szczęście, to i tak będzie dozwolone

bo jest gorąco; powitajmy zabawę w mgnieniu oka


Pod gorącem słońca, miłym uczuciem jest dla mnie

opalenizna, która zmieni

moją skórę, niedługo, w chłodne kakao!

Uniform, krótkie rękawy i moje place

one wciąż smakują mlekiem

Mieszanie tego z latem i robienie bardzo słodkim

Przy okazji, skończyłeś przygotowania?

Zrzućmy nasze sandały i bawmy się

wypełnijmy nasze usta "Shaved Ice"*

Mówiąc, że chłodna sensacja jest tylko w tym roku,

moje serce bardzo się ekscytuje


Zatrzymaj się, jesteś zbyt szybki

Zatrzymaj się, gonię Cię

Nie zapominaj, miłość do Ciebie została wyryta w moim sercu


Chodząc boso, planem w mojej głowie jest

na gorącej, piaszczystej plaży, przemienić moją skórę, całkowicie, chłodne kakao!

Fale, muszelki, pozbierajmy je

Mimo, że chce mi się pić, dobrze się bawię

Próbuję przełknąć lato powoli

kropelki ze szklanki spadają na moją pierś

Ptaki przemierzające okolicę, daleko, też,

wtulają się w swoich białych kompanów

Gdy ustawiają się w szeregu, dobrowolnie na nie patrzę

i mocno macham do nich dłońmi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz