czwartek, 3 września 2015

Miku Hatsune - What Do You Mean?!

Tekst, muzyka i aranż: Kuchibashi-P




Obok Ciebie, moje wystraszone myśli

Są wahadłem zegara kiwającym się w lokalnym minimum

Umieszczam wstydliwe słownictwo pionowo obok siebie

Gdzie zaczęłam następną układankę


Miłość wyrysowana skomplikowanymi formułami

Maszyny nazwane ludźmi działają dzięki uczuciom


Co masz na myśli, co masz na myśli

Co lubisz?

Co masz na myśli, co masz na myśli

To nie coś takiego jak to


Nie czujesz niczego przy zetknięciu ramion?

Za każdym razem, gdy to się zdarza, Twoje komponenty się kumulują

Niedługo moja dłoń Cię dosięgnie, ale nie mogę tego zrobić

Nawet nasza przyjaźń wygląda, jakby miała być zniszczona


Miłosne wiersze i obracające się maskotki owiec

Rozwiązują problem lubienia i nie lubienia


Co masz na myśli, co masz na myśli

Dlaczego lubisz?

Co masz na myśli, co masz na myśli

To nie w tym sensie


Co masz na myśli, co masz na myśli

Jakie są Twoje gusta?

Co masz na myśli, co masz na myśli

Dosięgam Cię?


Bez polegania na numerach, rzeczy stałyby się nudne
Niespodziewanie, nasze oczy się spotkały i ukryłam westchnienie


I tak maszyny zwane ludźmi działają dzięki uczuciom, hmm?


Co masz na myśli, co masz na myśli

Co lubisz?

Co masz na myśli, co masz na myśli

To nie coś takiego jak to


Co masz na myśli, co masz na myśli

Kogo lubisz?

Co masz na myśli, co masz na myśli

Powiedz mi wszystko


Co masz na myśli, co masz na myśli

Twój uśmiech

Co masz na myśli, co masz na myśli

Zmienia mnie w współwystępowanie


Daj mi znać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz