poniedziałek, 7 września 2015

Miku Hatsune - God Song

Piosenka: Onyuu-P
 


Mówią, że to boska piosenka, to boska gra

Boska wyprzedaż wypełnia ulice


Zawartość może być cienka jak papier

Ale wciąż, takie rzeczy mnie ratują


Muzyka czy piosenka,

obraz czy sen.

Wszechświat jest bezwartościowy

Ratuje mnie to, w co wierzę


Boskie wideo, boski program telewizyjny

Bogowie w okazyjnych cenach wypełniają świat


To może się rozwiać jak włosy

Ale wciąż, te rzeczy mnie ratują


Cieplarnia czy pustynia,

powietrze czy woda.

Wszechświat jest przeciętny

Ratuje mnie to, co sobie uświadamiam


Nie mogę stać się mitycznym bohaterem

Nie mogę stać się wszechwiedząca i wszechmocna


Nazwane - nie "BÓG", ale "DOBRY"

Chcę zostać czyimś zbawcą


I to jest, i to jest-


Ty czy ja,

Twoje ja, moje ja

Jako dwoje nudnych ludzi

Chcemy być uratowani, chcemy ratować


Pisanie muzyki, śpiewanie piosenek

Rysowanie obrazków, posiadanie marzeń

Wszechświat jest mały

Dzisiaj, ponownie jestem przez kogoś uratowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz