środa, 2 września 2015

Miku Hatsune - Whatever!

Tekst i muzyka: buriru-P




To-To-To-To nie ma znaczenia!

To-To-To-To nie ma znaczenia!


Może tak nie wyglądam, ale w przeszłości

Zrobiłam wiele cudownie niegrzecznych rzeczy

Wielu ludzi, którzy przypominają złych jest moimi przyjaciółmi

Idę przez ciemne zaułki ulic


Co? Nie ważne, to nie ma znaczenia.

(Nieee!)

Jeśli to Twoja bohaterska historia

Nawet od początku

Nie była zbyt interesująca

(Ohh, nieee!)


To-To-To-To nie ma znaczenia!

To nie ma znaczenia! To nie ma znaczenia!

To-To-To-To nie ma znaczenia!

To naprawdę nie ma znaczenia!

 (Oh, tak!)


Pewnego dnia, jak zawsze,

Jadłam mój bardzo smaczny lunch

Kiedy ludzie z innego kraju

Kontynuowali krytykowanie mojego jedzenia


Co? To naprawdę nie ma znaczenia!

To wasze opinie i myśli.

(Nie jedz tego!)

Od początku,

Nie macie prawa, aby mnie oskarżać!


To-To-To-To nie ma znaczenia!

To nie ma znaczenia! To nie ma znaczenia!

To-To-To-To nie ma znaczenia!

To naprawdę nie ma znaczenia!


Czy to w ogóle nie ma znaczenia?

Ta moja piosenka

To po prostu żart

Więc miałaby być napisana z tyłu ulotki!?


To-To-To-To nie ma znaczenia!

To nie ma znaczenia! To nie ma znaczenia!

To-To-To-To nie ma znaczenia!

To naprawdę nie ma znaczenia!


To-To-To-To nie ma znaczenia!

To nie ma znaczenia! To nie ma znaczenia!

To-To-To-To nie ma znaczenia!

To naprawdę nie ma znaczenia!


Jaki ranking? To nie ma znaczenia!

To nie ma znaczenia! To nie ma znaczenia (Nie do końca...)

Jakie wyświetlenia!? To nie ma znaczenia! (Kłamstwa)

To naprawdę nie ma znaczenia!

(Oh, tak!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz