poniedziałek, 22 lutego 2016

Miku Hatsune & Gumi Megpoid - Matryoshka

Tekst i muzyka: Hachi

1, 2, 3, 4

Nie wiem nawet, czy ta wiadomość
o którą się zbytnio denerwuję, dotrze do kogokolwiek.
Na pewno, na zawsze i na wieczność, będę
szaloną Matryoshką pokrytą łatami.

Mój ból głowy śpiewa o paczce.
Wskazówka zegara utknęła na czwartej po południu.
Nikt nie powie mi dlaczego,
ale świat zaczął obracać się do tyłu.
Ah, zaraz się pokruszę i wybuchnę,
więc wyrzucam wszystkie swoje wspomnienia.
Ah, chcę wiedzieć,
od góry aż do dołu.

Uh, czy będziesz tańczyć jeszcze dłużej, proszę?
Karinka? Malinka? Po prostu szarpnij struny.

Co powinnam zrobić z tym rodzajem emocji?
Czy nie powiesz mi, proszę?

Odbiór sygnału jest dobry, 5-2-4!
Freud*? Keloid**? Po prostu uderz klawisze.
Zwyczajnie wyśmiejmy wszystko.
Pospieszcie się i tańczcie, bando głupców!

Razem, klaszczmy w nasze dziecięce dłonie
do tego specjalnie obłąkanego rytmu,
Na pewno, nie mogłabym się niczym mniej przejmować.
Temperatura świata zaczyna się roztapiać.

Ty i ja, randka? Randka?
A może niewyobrażalna przygoda?
Krzywym chodem, 1, 2, 1, 2.

Ah, zaraz zwymiotuję.
Proszę, zaakceptuj mnie i wszystko o mnie.
Ah, Twoimi obiema dłońmi,
proszę, przyjmij mnie.

Uh, czy posłuchasz mojej ważnej przemowy, proszę?
Karinka? Malinka? Po prostu uszczypnij mnie w policzki.
Mówię Ci, nie mogę tego już dłużej znieść.
Czy powinnyśmy spróbować czegoś jeszcze bardziej cudownego?
Nie płacz, krzycząc "To boli, to boli!"
Parada? Marada***?

Poklaszcz jeszcze przez chwilę.
Prosząc Cię o poczekanie, czekam i czekam,
zanim staję się całkowicie samotna.

Ty i ja, randka? Randka?
A może niewyobrażalna przygoda?
Krzywym chodem, 1, 2, 1, 2.

Upij się do nieprzytomności! Śpiewaj! Dzisiaj też,
jestem szaloną Matryoshką pokrytą łatami.

Uh, czy będziesz tańczyć jeszcze dłużej, proszę?
Karinka? Malinka? Po prostu szarpnij struny.

Co powinnam zrobić z tym rodzajem emocji?
Czy nie powiesz mi, proszę?

Odbiór sygnału jest dobry, 5-2-4!
Freud? Keloid? Po prostu uderz klawisze.
Zwyczajnie wyśmiejmy wszystko.
Tańcz szybko i zejdź mi z oczu!

*cmok cmok
*Freud - austriacki lekarz neurolog i psychiatra, twórca psychoanalizy.
**Keloid - jest to przerośnięta, guzowata, stwardniała blizna, która powstaje w skórze pod wpływem urazu lub bez uchwytnej przyczyny.
***Marada - w języku angielskim "marade" - połączenie słów "march" i "parade", w polskim - "marsz" i "parada"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz