czwartek, 4 lutego 2016

Miku Hatsune - Jenga

Tekst i muzyka: 40mP



Uczucie wątpliwości, miłość wypełniona poczuciem winy
Gra strategiczna, cała o rzeczach, które zabrałeś
Przegrywanie, już, kiedy trzymałeś to w swoich dłoniach, jaki jest w tym sens?

Udając, że nie zauważam, udając, aby nie zostać zranionym
Utrzymując wszystko tak, jak jest przez kłamanie
Moje serce, które nie ma dokąd pójść, gdzie miałoby zablokować swój ból?

Grzebiąc, szukałam przyszłości, którą powinniśmy wybrać
Kiedy wyciągnęłam coś z tej luki, wydawało mi się, że zauważyłam Twoje łzy

To, co stało przed nami, łatwo się rozpadło
To było w próżności. To było niefortunne. Nie chcę tego jeszcze akceptować.
Jeśli czas zostałby przewinięty, wracając do momentu, w którym się poznaliśmy
Nawet jeśli nie mielibyśmy wątpliwości, bylibyśmy cisi przez cały ten czas

Jakby Twoje serce nie zostało zranione
Jakbym ja nie została zraniona z tym
Gdy tamtego razu powiedziałam Ci "żegnaj", czy w ogóle poprawnie się uśmiechnęłam?

Jestem pewna, że oszukiwaliśmy się tak nawzajem przez cały ten czas
Wszystkie te niezliczone sprzeczności, które mieliśmy nagromadzone pozornie nas zgniotły

Ten skończony czas w którym się łączyliśmy, to tak jakbyśmy wymodelowali go w wieczność
Marzyłam o tej przyszłości...

To, co stało przed nami, łatwo się rozpadło
To było w próżności. To było niefortunne. Nie chcę tego jeszcze akceptować.
Czas po prostu będzie teraz niesprawiedliwie mijał, powtarzając się, jeszcze raz i jeszcze raz
Nawet nasze cudowne wspomnienia, zanim się rozmyją
Zbierzmy nasze kawałki razem kolejny raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz