poniedziałek, 8 lutego 2016

Miku Hatsune - World is Mine

Tekst i muzyka: ryo (supercell)

Księżniczka numer jeden na świecie
Więc upewnij się, że na pamięć znasz moje zasady, jasne?

Po pierwsze, zauważ, gdy mam inną fryzurę niż zazwyczaj

Po drugie, musisz wiedzieć, kiedy zakładam nowe buty, czy to jasne?

Po trzecie, na każde słowo, które wypowiem, Ty masz odpowiedzieć trzema

Jeśli widzisz, że nie ma nic w mojej prawej dłoni, zrób coś z tym!
Naprawdę nie mówię niczego samolubnego
Chcę, żebyś szczerze myślał, że jestem urocza

Księżniczka numer jeden na świecie
Zrozum to, hej, hej
Kazanie mi czekać jest wykluczone
Jak myślisz, kim jestem?
Jakkolwiek, chciałabym już zjeść coś słodkiego!
Dalej, zdobądź to niezwłocznie

Oh, próba mikrofonu, raz, dwa... Ahhhhhh!

Moja wina? Nazwijmy to uroczym błędem
Reklamacje nie są dozwolone
Więc? Czy słyszysz wyraźnie, o czym mówię? No, dalej
Ah, a co z tym? Biały koń, czy muszę o tym mówić?
Przyjedź na nim i mnie zabierz

Jeśli to rozumiesz, ujmij moją dłoń i powiedz "Księżniczko"
Naprawdę nie mówię niczego samolubnego
Ale wiesz, że delikatne karanie mnie jest w porządku?

Mój własny książę na tym świecie
Zauważ to, spójrz, spójrz
Nasze dłonie są puste
Małomówny i stępiony książę
No dalej, dlaczego! Po prostu zauważ to niedługo...

Oh!
Definitywnie nie rozumiesz! Nie rozumiesz...

Babeczka z truskawką na wierzchu
Pudding zrobiony z dobrze wybranych jajek
Wszystko, wszystko, powstrzymam się od tego
Nie myśl, że jestem samolubną dziewczyną
Nawet ja będę w stanie to zrobić, jeśli spróbuję
Będziesz tego później żałować

To naturalne! Nawet dla mnie

Księżniczka numer jeden na świecie
Zobacz mnie wyraźnie, dobrze, czy powinnam gdzieś iść?
Nagle zostałam mocno złapana, to było takie nagłe, eh?
"To niebezpieczne, uderzy Cię" Mówisz, odwracając się ode mnie

...Mimo to myślę, że Ty jesteś bardziej niebezpieczny!

Oh, hej kochanie, Ahhhh!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz