czwartek, 11 lutego 2016

Miku Hatsune - Viva Happy!

Tekst i muzyka: Mitchie M

Aa ah... Mikrofon OK!
Zaczynajmy!

Ubierzmy się przesadnie* w spódniczkę mini (kyun)
Będziesz zaskoczona "przestrzenią moe"** (kyun)
Fantazjuję, a mój obwód jest poza kontrolą
Ale to kłamstwo i nie prawdziwe rzeczy (Buu! Buu!)
Powiedz mi “K K K… Kocham Cię” (yeah, yeah)
Więc, pozwól mi posłuchać tego luźnego i fajnego beatu
To dźwięki "baribari"

Pu-pu! Hej- hej- hej, hej! Pu-pu!

"Tadadadada~~!!"
Mimo, że czujesz się smutna i przygnębiona
(kabaddi, kabaddi... walcz!) Mo...
Nigdy nie będziesz mogła stać się nią.
(kabaddi, kabaddi... walcz!)
Jeśli kochasz siebie taką, jaką jesteś
Wszystko będzie “Que Será, Será”
Prezentuję tę piosenkę tym z was, które są teraz samotne

“Proszę bardzo!” 

Vi-Vi-Vi-Vi-Vi... Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Nie, nie, mam zasadę, że z nikim się nie kłócę
Nie- Nie- Nie- Nie!
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Każdej nocy płaczę i mówię do siebie
Monolog z dnia na dzień, w nocy

Pu-pu! Hej- hej- hej, hej! Pu-pu!

(M·I·K·U)

Nawet jeśli ktoś się zezłości i zmusi mnie do zrobienia czegoś
(kabaddi, kabaddi...) "Uwaah!"
Nie musisz otrzymać odpowiedzi tak szybko
(kabaddi, kabaddi... walcz!)
“Zdrowy rozsądek” to slang, którego używają dorośli
Sygnał wiary dosięga mnie z nieprzytomnej przestrzeni!
"Hej!" 

"Tadadaada!" 

Vi-Vi-Vi-Vi-Vi...
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Jestem zmęczona i będę spać przez osiem godzin
Ye-Ye-Yeah-Yeah!
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Chcę spróbować wielu rzeczy! (Chcę!)
Ja, moje, ja, moje, prawie się poddaję

“Chcę Cię zobaczyć, mimo, że jesteś w złym nastroju…” 

Hej, zwykli ludzie
Mieliście szansę, ale niestety, to nie wyszło
Macie wytłumaczenie, a ta osoba jest po prostu na mnie zła bez powodu

“Świat nie jest tak prosty, jakim się wydaje, więc…”
&*Y;$???× (Nie rób tego!!)
Przemień się w avatar i nie zauważaj tego
Ba-ba-ba... Wirtualny, Venus, Doładowanie, Urodzona z Bassem 

“Miau~” 

Viva!... Happy!
Nie, nie, mam zasadę, że z nikim się nie kłócę
Nie-Nie-Nie-Nie!
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Viva! Viva Happy! (chu-ru chu chu)
Każdej nocy płaczę
“Świat nie jest taki prosty!” 

Viva!

*overdress - ubrać się niekorzystnie do sytuacji, np. zbyt formalnie, czy też zbyt standardowo
**przestrzeń moe - najprawdopodobniej chodzi tu o tzw. "thigh gap", czyli "przestrzeń" między nogami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz