poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Miku Hatsune - Cat Food

Tekst, muzyka i aranż: doriko

 

Ubrałam się dzisiaj pięknie,
Więc proszę, pozwól mi zostać suchą.
Gdy spoglądam w górę, proszę, nie padaj na mnie;
Co za niespodziewanie deszczowy wieczór.

Zimno mi. Nienawidzę wody.
Proszę, wytrzyj mnie do sucha swoimi dłońmi.
Ale, dlaczego Cię tu nie ma
kiedy potrzebuję Cię najbardziej?

Potrzebuję miłości i bycia przy Tobie, na Twoich kolanach.
Ja, moje, ja, moje. Celuję naprzód,

Dla "Ciebie", moje Słońce.
Tak, jestem humorzastą damą.
Wciąż, nie mogę Cię nigdzie znaleźć.

Łzy? Nie, mówię, to krople deszczu.
Monochrom tej mroźnej pogody sprawia, że czuję się samotna,
Więc znajdź mnie szybko, rozłóż swój parasol i powiedz
"Przepraszam.”

Gdy słoneczna pogoda zamienia się w deszcz,
Chronię się pod dachem, gdzie rozkwitł kwiat.
To wydaje się być snem, lalala...

Ten chłopak zawsze ma złożone uszy,
I nigdy nie słyszy moich narzekań.
Proszę, użycz mi swoich uszu ten jeden raz,
I nie karz mnie, moje dokuczliwe kochanie.

Nie lubię Twojej zdenerwowanej twarzy.
Nie lubię też Twojej uśmiechniętej twarzy.
Nie jesteś raczej w moim typie, mówiąc od początku,
Ale proszę, kochaj mnie.

Potrzebujesz przyjaźni. To uczucie jest ważne.
Żyjesz dla mnie. Celuję prosto w Twoje serce.

Bycie szczerym i otwartym jest formą samolubstwa?
Proszę, ponieważ jestem damą kochaną przez Ciebie,
Wybacz mi, bo naprawdę nie zrobiłam nic złego.

Ten, którego nie lubisz, jest tutaj naprawdę Twój,
Z ID wymieszanym z tkliwością i hałasem.
Nie mogę się zebrać na powiedzenie tego, więc nie oczekuj "przepraszam" ode mnie.

Jeśli już masz "to" w swoim sercu,
to nawet wtedy, gdy nie wyrażam miłości lub przywiązania słowami,
wciąż powinieneś rozumieć, prawda?

Jeśli jest tam przepyszne jedzenie, pozwolę Ci ze mną żyć.
Jeśli są tam śmieszne program telewizyjne, pozwolę Ci ze mną oglądać.
Jeśli jest tam ciepłe łóżko, pozwolę Ci ze mną spać.
Oprócz tego, potrzebujesz czegoś innego? Chętnie zapytam.

Chcę udawać zepsute dziecko od czasu do czasu.
Proszę, przygarnij mnie, damę tęsknoty.
Ale, wciąż nie rozumiesz moich uczuć.

Myślę, że każda miłość ewentualnie ostygnie.
Może to jest pożegnanie, ze łzami w moich oczach?
Ale gdy drzwi się otwierają, jesteś tam, mówiąc do mnie, "Kolejny deszczowy dzień, hmm?"

Jeśli deszcz nie przestanie padać,
chcę schronić się z Tobą pod jednym dachem,
na zawsze, na wieczność, lalala...
Mówię “miau”! Tuż przy Tobie.
Mówię “miau”! W Twoich ramionach.
Mówię “miau”! Dlaczego wciąż nie umiem
dobrze wypowiedzieć Twojego imienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz