poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Miku Hatsune - Monochrome ∞ Blue Sky

Tekst, muzyka i aranż: Noboru↑P

Za oknami jest monochromatyczny świat
Niezmienne dni są bardzo nudne
Prosta sztuka życia wydaje się uciążliwa
Czy stanę się lżejsza, jeśli stąd zeskoczę?
 

Pytam o prognozę pogody mojego serca, czy jutro będzie jasne?
Mimo, że sceneria każdego dnia jest odzwierciedlona w moich oczach
To będzie znowu to samo, w każdym przypadku
 
Czy znajdę to, czego szukam?
Leżąc gdzieś na tej drodze bez końca?
Na pewno będę umiała to znaleźć, gdy nadejdzie jutro
Więc po prostu muszę teraz otworzyć oczy
 
Pytam siebie, co tak dokładnie mam
Wychodzi na to, że mam tylko puste kartki, które trzymam w dłoniach
Ale możliwe,
że to pierwsze strony
dla mnie, abym malowała własnymi farbami
 
Błękitne niebo, gdy w nie spojrzałam, było tętniące życiem
Jeśli to możliwe, chcę też
Być pofarbowana tymi kolorami
 
Czy to, czego szukam
czeka na mnie za nieskończonym niebem?
Muszę być trochę bardziej pozytywna, niż wczoraj
Więc wyciągnę teraz dłonie
 
Ludzka egzystencja na tym świecie nie ma żadnego znaczenia
Właśnie dlatego każdy próbuje szukać swojego "powodu, dla którego żyję"...
 
Czy znajdę to, czego szukam?
Leżąc gdzieś na tej drodze bez końca?
Na pewno będę umiała to znaleźć, gdy nadejdzie jutro
Więc po prostu muszę teraz otworzyć oczy
 
Czy to, czego szukam
czeka na mnie za nieskończonym niebem?
Muszę być trochę bardziej pozytywna, niż wczoraj
Więc wyciągnę teraz dłonie
 
Dalej, wyciągnę dłonie właśnie teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz