poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Miku Hatsune - Do Re Mi Fa Rondo

Tekst i muzyka: 40mP
 
Rysując tęczę na niebie po deszczu,
pójdę spotkać się ze wszystkimi.
Bycie mną jest ważne.
Nawet jeśli każdy dzień jest pełen błędów,
trzymajmy się za ręce,
patrzmy sobie w oczy,
i chodźmy, gdzie tylko chcemy.


Pan Małpa robi rondo.
Pan Żyrafa robi rondo.
Pan Królik robi rondo.
Po chwili, ja też robię rondo.
Małe ptaszki robią rondo.
Szczeniaki robią rondo.
Małe kotki robią rondo.
Każdy śpiewa z uśmiechem.
Przejdę przez poranki, przez popołudnia i przez wieczory.
Przekroczę chmury, Księżyc i gwiazdy.
Pod gwieździstym niebem, ze spływającymi łzami,
pójdę spotkać się ze wszystkimi.
Rzekomo zrozumiem wszystko, gdy dorosnę,
ale dorośli mają tylko więcej zdenerwowań i stres.
Kiedy nadejdzie czas, spojrzę w niebo
i zaśpiewam razem ze wszystkimi.
Doktor robi rondo.
Cieśla robi rondo.
Właściciel sklepu warzywnego robi rondo.
Po chwili, ja też robię rondo.
Pan Yamada robi rondo.
Pan Tanaka robi rondo.
Pan Suzuki robi rondo.
Wszyscy śpiewają z uśmiechem.
Pani Skrzat robi rondo.
Pani Wielka robi rondo.
Kosmici robią rondo.
Po chwili, ja też robię rondo.
Pani Samotnik robi rondo.
Pan Niepomny robi rondo.
Pani Nieśmiała robi rondo.
Wszyscy śpiewają z uśmiechem.
Mama robi rondo.
Tata robi rondo.
Siostra robi rondo.
Po chwili, ja też robię rondo.
Babcia robi rondo.
Dziadek robi rondo.
To rondo dla Ciebie i mnie.
Kiedy wszyscy zaśpiewają,
świat się obróci i zamieni w uśmiechniętą twarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz