niedziela, 13 grudnia 2015

Miku Hatsune - Yuru Fuwa Jukai Girl

Tekst, muzyka i aranż: Ishiburo
Wyśniłam sen wystarczająco
Wyłączę budzik i obudzę się
Patrzę bokiem na pyszczek kota, zakładam nieco dumne spojrzenie
 
Regularnie modernizowane strajki rowerowe przed dniem wypłaty
Uważam, że codzienność jest nudna
 
Nie chcę mieć poczucia, że
piję sok, który już zrobił się ciepły
 
Delikatna dziewczyna na luzie uśmiecha się
czuje się dobrze, dziś jak nigdy
mocząc papierosy uczniów gimnazjum łzami
 
Zrozumiałam, że codzień było latem, co było jak dla zabijania ludzi
Dzisiaj dwie albo trzy dziewczyny, uczennice szkoły średniej są martwe przed stacją Shinjuku*
 
Miałam właśnie przejść obok kolegi, którego nienawidziłam w szkole średniej
Opuściłam głowę mimo swojej woli
 
On nawet się mną nie przejął
Poczułam się żałośnie
To straszne uczucie
 
Nawet uczucie picia soku, który zrobił się ciepły
Musi być smakiem, tak czy inaczej
 
Delikatna dziewczyna na luzie jest szczęśliwa i w porządku, dziś jak nigdy
Ignorując czerwone światło, środkowy palec dla samochodu
 
Coś, czego nie znamy, teraz nie ma
Żyjemy w niesamowicie perfekcyjnym mieście
 
Delikatna dziewczyna na luzie będzie w porządku, jutro jak nigdy
Będzie tak samo też dla tych, którzy nielegalnie zajmują sklepiki
 
Zrozumiałam, że codzień było latem, co było jak dla zabijania ludzi
Dzisiaj dwie albo trzy dziewczyny, uczennice szkoły średniej są martwe przed stacją Shinjuku
 
Dziewczyna na luzie jest w porządku
dziś, jak nigdy---y
 
(Gotowa, start!!)
 
*Shinjuku - dworzec kolei JR w Tokio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz