czwartek, 31 grudnia 2015

Miku Hatsune - A Servant of The Moon

Muzyka i tekst: Don
Nocne niebo samotności wzrasta
Jest rozproszone w świecie
 
Zebrałam kawałki księżyca i poleciałam
Rozkładając te skrzydła, rozerwałam nocne niebo
Muszę wcisnąć między chmurami światło księżyca
Droga światła jest odcięta
 
Rozłożyłam swoje skrzydła i wskoczyłam w przyszłość (jutro)
Lataj w niebie
Zanim znajdę the światło nocy
Nawet, jeśli miganie, które się nie poddaje, stanie się słabsze
Przyszłam, aby przywrócić zwykłe dni
Jestem posłańcem księżyca
 
To nigdy nie zmieniające się
Piękno księżyca, jestem oczarowana
 
Moje skrzydła odzwierciedlają moje serce
Ono wydaje lekki dźwięk i upada
 
Rozkładam swoje skrzydła i mówię "żegnaj" przyszłości
Jestem chowana przez świat i kończę swoje związki
Aby znaleźć drogę, którą mogę obrać, żeby lecieć naprzód
Zebrałam jedynie kawałki księżyca
Teraz, wskoczmy w przyszłość (jutro)
 
Zebrałam wszystkie kawałki księżyca i nocne niebo się zabarwiło
Podniosłam do góry obie dłonie i poczułam się odurzona przez patrzenie na księżyc
 
A więc
Świat, na który wszyscy czekali, przybył
Światło świeciło mocno przez rozerwane chmury
Rozłożyłam skrzydła i poleciałam z wiatrem, by zobaczyć świat
Słodkie powietrze i deszcz podążyły za tym
Kwiat rozkwitł w moim sercu (tutaj)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz