piątek, 18 grudnia 2015

Miku Hatsune - Ai Think So

Tekst i muzyka: DECO*27

Samotna noc i samotna ja
Jeśli zauważyłbyś, tylko my dwoje jesteśmy w tym świecie
Czekałam, może powinniśmy się dogadać?
A może, kłócić się ze sobą albo mocno płakać?
 
Hej, myślę
Nawet, jeśli Cię tu nie ma,
Mogę wciąż kontynuować życie
Hej, myślę
Nawet, jeśli mnie tu nie ma,
Ty byś żył, żył, żył
Tak myślę,
 
Po trzech godzinach poznawania się, traktuj mnie dobrze do końca
Poranne słońce i inne będą odzwierciedlać, w czasie, beznadziejną mnie
 
Hej, boję się
Jeśli Ty nagle byś zniknął,
nie ma mowy o kontynuowaniu przeze mnie życia, prawda?
Hej, mimo, że się boję
Tutaj, ze mną,
zostań obok mnie, muskaj mnie delikatnie i kochaj mnie
 
Opuchnięte policzki pod moimi oczami
Wylewasz na nie skażoną rzekę z Twoich palców
 
Hej, myślę
Skoro wciąż żyjesz,
Myślę, że mogłabym żyć z uśmiechem
Hej, myślę
Nawet, jeśli mnie tu nie ma,
wciąż będziesz żył, więc nie będziesz mnie potrzebował
Tak myślę,
 
Samotna noc i samotna ja
Jeśli zauważyłbyś, tylko my dwoje jesteśmy w tym świecie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz