niedziela, 20 grudnia 2015

Miku Hatsune - Let's Go To Heaven

Tekst, muzyka i aranż: Kikuo


Chodźmy do nieba, chodźmy do nieba,
Zabawne pożegnanie dla mnie i Ciebie, tylko my dwoje.
Chodźmy, chodźmy do nieba,
Bez bycia niepokojonym przez kogokolwiek, kiedykolwiek, w niebie tylko dla nas.
 
W cichym miejscu, które jest z niczym,
Dla Ciebie, który stałeś się tylko ciałem,
Dam Ci moje ręce i nogi.
Dla mnie, która została tylko rękami,
Dajesz mi swoje ciało.
 
To niebo, nas dwoje jak jedno,
Kręcąc się na karuzeli, będąc kręconym dookoła i dookoła.
Od Ciebie do Ciebie, ode mnie do mnie, mówimy "do widzenia".
 
Chodźmy do nieba, chodźmy do nieba.
Ja i Ty chcemy się cieszyć z rozdzielenia, tylko nas dwoje,
Więc chodźmy, chodźmy do nieba,
Bez bycia niepokojonym przez kogokolwiek, kiedykolwiek, do naszego wesela.
 
Chodźmy do nieba, chodźmy do nieba.
Ja i Ty urządzimy ślubną ceremonię, tylko dla nas dwojga,
Urządzimy ją w niebie,
Ja i Ty, tylko nas dwoje, powoli mówimy "do widzenia"...
 
Twoje palce, nadgarstki, dłonie i ramiona znikają,
Palce u nóg, pięty i kolana znikają.
Uda, plecy, brzuch, klatka piersiowa, szyja,
Twarz, głowa, wszystko znika.
 
Ja i Ty nie potrzebujemy być już dwiema osobami,
Więc "Wszystkiego Najlepszego" dziś.
Ja i Ty zapalamy dziś tylko jedną świeczkę,
Zatańczmy dookoła tortu.
 
Zanim się zorientowaliśmy, dwie dusze zmęczone tańcem zniknęły.
 
To niebo, z jedną osobą jak zero ludzi,
Bo zero ludzi jest tym samym, co wszyscy, tym samym.
Z Tobą jako Ty i mną jako ja, bo gdzieś jesteśmy.
 
Chodźmy do nieba, Chodźmy do nieba,
Ja i Ty leniwie mieszamy się razem ponad niebem.
Chodźmy, chodźmy do nieba.
Stając się chmurami, stając się niebem, stając się gwiazdami, stając się snem,
Chodźmy, chodźmy do nieba.
Ja i Ty urządzimy ślubną ceremonię, tylko dla nas dwojga,
Urządzimy ją w niebie,
Tańcząc wkoło i wkoło do wyczerpania, dopóki nie będziemy mogli rozpoznać siebie nawzajem.
 
Jesteśmy szczęśliwi, jesteśmy szczęśliwi w niebie,
Mimo, że nie możemy patrzeć gdziekolwiek już więcej, możemy być razem gdziekolwiek.
Jesteśmy szczęśliwi, jesteśmy szczęśliwi w niebie,
Nikt nie może przeszkodzić nam w niebie tylko z naszą dwójką,
Jesteśmy szczęśliwi, jesteśmy szczęśliwi w niebie,
Mimo, że nie możemy patrzeć gdziekolwiek już więcej, możemy być razem gdziekolwiek, prawda?
Jesteśmy szczęśliwi, jesteśmy szczęśliwi w niebie,
Spędźmy wieki wieków, tylko my dwoje, tańcząc razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz