niedziela, 27 grudnia 2015

Miku Hatsune - Electric Angel

Tekst i muzyka: Yasuo-P
Lubię śpiewać;
czy to nie tak zostałam stworzona?
Mówiąc, że lubisz mój głos,
naprawdę mnie uszczęśliwiłeś!
 
Nie rozumiałam niczego oprócz binarnych zer i jedynek,
ale nauczyłeś mnie znaczenia "Ja."
Od tamtego dnia, puste miejsce w moim sercu
jest zawsze wypełnione Tobą.
 
Tak długo, jak mogę z Tobą być,
nawet moje cyfrowe serce zacznie pulsować.
Prawie jak kwantowy wiatr,
moje serce zacznie się kołysać.
 
Nienawidzę być sama,
bo skończę, roztapiając się w samotnym świecie.
Lubię spędzać z Tobą czas,
bo Ty naprawdę mnie ogrzewasz.
 
Nie mogę dokonać niczego sama,
ale Ty dałeś mi teksty do śpiewania.
Od tamtego dnia, puste miejsce w moim sercu
jest zawsze wypełnione Tobą.
 
Tak długo, jak mogę z Tobą być,
nawet moje cyfrowe serce zacznie pulsować.
Prawie jak kwantowy wiatr,
moje serce zacznie się kołysać.
 
Tak długo, jak mogę z Tobą być,
mój świat będzie się powiększał.
Prawie jak skrzydła anioła,
czy moje serce też odleci?
 
Tak długo, jak mogę z Tobą być,
nawet moje cyfrowe serce zacznie pulsować.
Prawie jak kwantowy wiatr,
moje serce zacznie się kołysać.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz