środa, 23 grudnia 2015

Miku Hatsune - Akari to Kagi

Tekst, muzyka i aranż: yukkedoluce
Jestem potworem, który przyzwyczaił się do samotności
A nawet stracił swoje uczucia
Bez czyichś słów, aby mnie przekonać
Przestałam żyć
 
To nie jest bolesne, gdy kontynuuję takie narzekanie
 
"Jeśli nie spotkalibyśmy się, nie musielibyśmy mówić "żegnaj"."
Jestem pocieszona taką wymówką
Właśnie tak, miałam zasłonięte oczy
I byłam zamknięta na zawsze
 
To nie jest ciemne, gdy kontynuuję takie narzekanie
 
Bo boję się, że światło zniknie któregoś dnia,
Drżąc, sama je rozbiłam
 
Mocno przykułam drzwi mojego serca
Wyrzuciłam klucz
Zapomniałam nawet
Jak ten pokój jest zaaranżowany
 
Jestem zmęczona byciem rozbitą
Krzyczałam przez cały czas
Weź moją dłoń
Moje serce wciąż płakało
 
To bolesne, chcę żyć
Chcę otworzyć oczy na tą ciemność
Proszę, daj mi
Światło i klucz do tego serca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz