sobota, 19 grudnia 2015

Miku Hatsune - Sou Ai Sei Ri Ron

Tekst i muzyka: DECO*27
 
Przykładowo, jedno z nas zakochało się w drugim
Jeśli jedno z nas powie, że to koniec, zastanawiam się, gdzie zaczęliśmy
Przykładowo, jedno z nas przestało kochać drugie
Jeśli jedno powie, to jest to*, zastanawiam się, gdzie zaczęliśmy
"Start" nie wydaje się być gdziekolwiek
"Koniec" też nie wydaje się gdzieś być
Odkąd nikt nie może naprawdę zobaczyć tych myśli
Spróbowałam wyrażenia ich w piosence jak ta
Im częściej mówisz "Kocham Cię", uczucie "miłości" do Ciebie się pogłębia
Pewnie aż do śmierci nie będę umiała ich przekazać, ale
Ty mówisz "Możesz umrzeć szybciej z nadmiaru szczęścia."
Ponieważ miałam dość przykładów, ucięłam to**
"Nie," przepraszam, "to co mam na myśli, przestanę mówić niejasno, jak zawsze"
Kochajmy się nawzajem, jakbyśmy oboje to czuli
Wyśmiejmy to, jakbyśmy ranili się wzajemnie
Zderzające się, nieodwzajemnione uczucia
Zmagają się z byciem wzajemną miłością
Zanim powiesz "Kocham Cię", spojrzę w Twoje serce
Głupio wyglądająca twarz, którą zobaczyłam
"Co...? To ja...."
"Hej, proszę.... Jeśli będę z Tobą, mogę umrzeć."***
Im częściej mówisz "Kocham Cię", uczucie "miłości" do Ciebie się pogłębia
Pewnie aż do śmierci...
--Nie, nawet jeśli umrę, wszystkie te uczucia Cię dosięgną, zanim odejdziesz
"Dobrze się czujesz?"
"Dobrze? Myślę, że tak."
"Dobrze. Zakocham się w Tobie mocniej."
Nasza miłość się nie zakończy
* w tym przypadku koniec związku, rozstanie
** kolejne określenie na rozstanie
*** ze szczęścia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz