sobota, 26 grudnia 2015

Miku Hatsune - Self-Inflicted Achromatic

Tekst i muzyka: nekobolo
 
**Piosenka może zawierać tzw. "trigger" odnoszący się do samobójstwa.
Chcę być osobą, jak Ty
Chcę być “osobą, która naprawdę jest mną”
Jeśli to jest to, czego pragnę, zawsze mogę to zrobić
Ale czy to naprawdę ktoś, kim jestem?
 
Marzenie jest samą, infantylną sztuczką
Jeśli to jest ten, kim jestem, powinnam po prostu umrzeć
 
Po prostu obecność kogoś takiego jak mnie
Sprawia, że dziesięć tysięcy osób cierpi
Nikt nie chce mnie widzieć
Byłoby miło, jeśli świat faktycznie tak działał.
 
Po prostu zniknięcie takiego rodzaju mnie
Sprawia, że biliony ludzi czują się swobodnie
Jeśli nikt nie chowałby urazy przeciwko czemukolwiek
Nie ma mowy, że takie szczęście może się zdarzyć, nieprawdaż?
 
Jutro też, będę w połowie zaspana
Jeśli tylko mogłabym po prostu zniknąć, o tak.
 
Biliony ludzi nie wiedzą
O istnieniu kogoś takiego jak ja
Nikt nie chce mnie widzieć
Byłoby miło, jeśli świat szedłby w tę stronę?
 
W miejscu, w którym zniknęłam
Biliony ludzi niczego by nie zmieniły
Nawet, jeśli nikt mnie nie nienawidził
Nie umiałabym odzyskać tego, co straciłam
 
Pod koniec, wszyscy upadną w ten sam sposób
“Ja” utworzone u innych rozpadnie się
W ich ostatniej chwili, każdy odejdzie w ten sam sposób
 
Po prostu dlatego, że ten rodzaj mnie istnieje,
Dlaczego się tak śmiejesz?
 
Przez Twoją uśmiechniętą twarz
Nawet, gdy jest smutna albo ja chcę zniknąć
Wciąż życzę sobie, aby nie było więcej
Powodów, abym się pożegnała
 
W miejscu, w którym zniknęłam
Biliony ludzi niczego by nie zmieniły
Mimo to, jest coś, co mnie pokonuje
Proszę, nie śmiej się, robiąc taką minę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz