środa, 30 grudnia 2015

Miku Hatsune - Toosenbo

Tekst i muzyka: wowaka
Kiedy wymazuję dźwięk mojego oddechu i czekam na Ciebie,
noc zamknie mocno drzwi do mojego serca,
w momencie, w którym rzeczy, które chcę Ci powiedzieć,
jak i rzeczy, które Ty chcesz mi przekazać,
wszystkie rozpuszczają się w zagmatwanej ciemności.
 
Jestem zmęczona udawaniem, że jestem kimś innym.
Chociaż raz chciałabym uśmiechnąć się z głębi serca!
Ponieważ nie chcę, abyś skupiał na mnie swoją uwagę,
proszę, po prostu zostaw mnie w spokoju.
 
Nie przepuszczę Cię.
Jestem jedyną, która gra w chowanego.
To niewinne marzenie zepsutego dziecka,
"Proszę, nie patrz na mnie.
Proszę, puść mnie.
Uśmiechnij się swoimi niewinnymi oczami!"
 
Rzeczy jak "kiedy spotkamy się następny raz"
staną się tylko nic nieznaczącymi pęknięciami na moim sercu.
Samotne życie w tej szczelinie,
kiedy się toczy, zwilżyło tę napiętą atmosferę.
 
Kiedy wymazuję dźwięk mojego oddechu i czekam na Ciebie,
noc ucieknie z mojego serca!
-Moje słowa,
będą sformułowane według mojej woli,
jeśli ewentualnie miałyby jakieś znaczenie.
 
"Nie przepuszczę Cię,
A jeśli chodzi o mnie, będę bawić się w chowanego.
To niewinna fantazja zepsutego dziecka,
ale chciałabym, żeby to się nie stało.
Nie chcę już dłużej na siebie patrzeć.
Uśmiechnij się swoimi niewinnymi oczami!"
 
Nie przepuszczę Cię.
Jestem jedyną, która gra w chowanego.
To niewinne marzenie zepsutego dziecka,
"Proszę, nie patrz na mnie.
Proszę, puść mnie.
Uśmiechnij się swoimi niewinnymi oczami!
 
Nie przepuszczę Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz