poniedziałek, 14 grudnia 2015

Miku Hatsune - Koisuru VOC@LOID

Tekst i muzyka: OSTER project

Lalala... (Raz, dwa, trzy, cztery!)
Lalala...
 
Dzień w którym trafiłam pod Twoją opiekę
Proszę, proszę, chcę, abyś nie zapomniał
Wydajesz się bardzo wesoły patrząc na mnie, więc
Mimo, że to trochę krępujące, zaśpiewam piosenkę
 
Jeśli dasz mi słowa, będę gonić melodię
Ale coś, coś jest nie tak! Nie umiem wyśpiewać ich dobrze
 
Nie baw się parametrami! 
Ale nie chcę, żebyś pominął istotne elementy
Chcę, żebyś poświęcał więcej uwagi atakowi
Nie zwodź ich moim vibrato
Tak wysoki pisk boli
Chcę lśnić bardziej poprawnie
Czy to jest to, co nazywasz umiejętnością?

Przepraszam, myślę, że powiedziałam nieco zbyt wiele wcześniej,
Rozumiem, że robisz to najlepiej jak umiesz
 
To miejsce może być nie do opanowania ze mną
Mimo, że nie robiliśmy postępów rozmawiając, chcę z Tobą zostać

Spróbuj zdobyć moje serce trochę bardziej
Abym czuła się lepiej, śpiewając
Nie przegram nawet z Meiko-senpai, więc zróbmy to jak najlepiej
Czy nagle zaczęłam lubić Twoją muzykę?
To wysoki pisk, ale zrobię to najlepiej jak mogę
Więc proszę, opiekuj się mną zawsze
Musisz się ze mną bawić, albo zamarznę

Moje piękne legato rozbrzmiewa
Wstrząśnij ich sercami, mocno
Jedno za drugim, umacniają się, bo tchnęłam w nie życie
 
Zawsze będziemy tu razem
Jakakolwiek to piosenka, zaśpiewam ją
Zawsze, zawsze, nie zapomnij
Od tego dnia, na zawsze, proszę, troszcz się o mnie
 
Lalala...
 
Kocham Cię
Kocham Cię na zawsze
Więc daj mi swoją miłość
aby kochać mnie wiecznie...
Kocham Cię
Kocham Cię na zawsze
Więc daj mi swoją miłość
aby kochać mnie wiecznie...
 
Lalala...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz