piątek, 25 grudnia 2015

Miku Hatsune - Two Breaths Walking

Tekst, muzyka i aranż: DECO*27
 
*Piosenka może zawierać treści nieodpowiednie dla osób poniżej 16 roku życia.

"To pierwsza strona historii mojego dorastania."
 
Ponieważ chcę Cię trzymać, chodzę na mych dwóch nogach
Ponieważ jestem całkowicie samotny, będąc sam ze sobą, będę z Tobą oddychać
 
"Umm, mamo, poznałem osobę, którą lubię."
"Cieszę się twoim szczęściem."
 
Chcę Cię zobaczyć
Hej, z czyjej piersi teraz się karmisz?
Nauczyłeś się moich słów?
 
"Tata, Mama, Niina..."
"Bardzo dobrze." "Muszę teraz iść."
 
Hmm? To dziwne...
 
Tylko, by Cię trzymać, dlaczego dłonie, które wychowałem,
zaczęły sprawiać Ci ból?
Nawet słowa, których się uczyłem, dźgały Cię jak nóż
Odcinając Twe życie
 
"Cóż, zanim uwolnisz mnie od swojego noża, te usta
Połączmy je z moimi"
 
Poprzez nasz pocałunek
Będziesz teraz żyć wdychając mój własny oddech
Twoje słowa właśnie rozpuściły się w mojej ślinie
 
Hej, wdychaj mój oddech właśnie teraz
Możesz też spróbować powiedzenia "Kocham Cię!"
Jeśli tak, wtedy powinnam być Twoim zapasem tlenu już na zawsze
Nakreśl słowa, które mamroczę, do mojego ostatniego tchu
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz