czwartek, 24 grudnia 2015

Miku Hatsune - Love is War

Tekst i muzyka: ryo
Nie ma po prostu gdzie uciec
Miłosne ciepło pali mnie, czemu tego nie widzisz?
 
AHH!~
 
Zobacz te szare chmury ponad mną, jakiś rodzaj monochromu krzyczący na mnie
Światło słoneczne rzuca tu cień, zmierzch się zmienia, jego kolor, przysuwa się zbyt blisko
 
Ahh, świat robi się teraz rozmazany, i nawet tak, czy moje serce wciąż może Cię jakoś kochać?
Wiem, że to prawda - ale nie wiem, co powinnam zrobić, oh.
Co mogę zrobić, co powinnam zrobić?
Jestem głupia... Jego zabawką!
 
Zacznijmy walczyć, nie pytaj jak, na tę walkę zezwolę
Po prostu widzenie Cię tak szczęśliwego, mogłabym się zabić od razu
Żarliwa M-I-Ł-O-Ś-Ć - to grzech dla mnie
Pokażę Ci wszystkie moje uczucia, bo emocje to mój klucz
 
Megafon, którego użyłam, aby krzyczeć do Twojego serca, został zniszczony
Ale to się teraz nie liczy, jak daleko sięgnę, i dlaczego, bo nigdy nie dosięgnę Twego wzroku
 
Ahh, niebo jest teraz tak czyste, nie zauważylam
Słońce na mojej drodze nie pasuje do mych łez
Nie mogę wytrzymać, moje uczucia są poza moim zasięgiem
Co mogę zrobić, co powinnam zrobić?
 
Bo wiesz, że nie będę płakać przez Ciebie
 
Kocham Cię
 
Walczyłam od początku, strzelam w Twoje serce
Nie wybrałam tej drogi, Ty to zrobiłeś i poczujesz mój gniew
Pokażę się i pozwolę wiatrowi, po prostu dmuchnąć i pokazać moją skórę
Będę kradła Twój wzrok, aż w końcu zwycięstwo będzie moje
 
Jesteś gotowy na moje przedstawienie?
Ta wojna, w której walczę jest faktem i wciąż jest wadą
Miłość jest ślepa, miłość jest błogością
Jedyny sposób, abym zobaczyła, to Twój kochający pocałunek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz